BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 8, 2008

bile 1 pintu kebahagian ditutup...1 lagi pintu akan dibuka!!!!

since semalam hati aku jadi kacau... mate pejam...tp tak tido...keadaan hati tak stabil.takut nak melalui hari-hari lepas ni... dia takkan lagi maujud dpn mata ni...dalam purse ade gmbr die.....so konfem lam ati pn mesti ade...eternity...tp..lepas ni sape nak dengar cite karut aku...sape nak pujuk aku...sape nak pasangkan rak baju untuk aku...sape nak drive aku...sape nak belikan panadol untuk aku...sape minum sirap limau ngan aku....sape aku nak salam and cium tangan.......

da pegi....rinduww already...
semalam we both spend hari terakhir together... gi tasik titiwangsa.... sweet sgt ...bile both of us..tak tau jln... but dua-dua cube wat confident so that kitorg sendiri tak kelam kebut or cuak diri pasangan masing-masing dalam mencari jalan...
dialog dalam keta:
org: abg tahu ke jln?
die: tahu....
then bile smpai di fly over or simpang...dialog ini akan kedengaran....
die: mane satu ni ayg?
org: yang ni kot...eh...kan abg tahu jln..nape tny ayg...
die: tak...abg sj je... abg mmg tahu dah....[tipu...die mmg tak tau jln pn:)]

ini mmg dialog biase kitorg kl nk gi sesuatu destinasi tp both of us tak tau jln....

tiket naik eyes of mesia...kl tiket ni ilang ade lg bukti kt sini..nnt nk ckp kt anak2 mama ngan babah da naik da...but mase tuh mesti benda ni da way far tertinggal...da jadi cam benda antik dah...


rm30.....we buy our happiness...

ni laa bukti+memori utk hari mendatang

at last....tak kesah sgt naik eyes of mesia ke tak..yg penting dpt same ngan die....tp ape salahnye kl buat dua-dua...ngeeengeee....
muke puas ati....melankolik sket mlm nih..penat sket...bgn pkol 6..smyg..then wat lesson plan sket...iron bj,gi kedai cuci keta, gi skolah, kat skolah kena smbung wat mural, relief 3 cls...amek kertas soalan utk clas, stepler kan, susun meja utk exam, tak sempat mkn...tak duduk pn kt bilik guru tuh..blk..bersiap..then keluar..tp its worth..dpt jupe die...lupe sume penat... berbaloi tak berehat...


p/s: sangat indah kan.bila apa yg kita lakukan utk yg trsyg itu kita tau its the rite thing to do
.

0 comments: