BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 10, 2008

happiness




Aku anak abah… sejak 2 menjak ni bile banyak benda jadi dalam hidup ni....rase cam da bawak aku ke satu lagi tahap kematangan yang lain..aku jadi lebih kuat... aku lebih bersedia menghadapi sebarang kemungkinan… tapi sebelum terlupe…ni SMS aku ngan tkah baru2 ni…

TIKAH : emi, kita maybe posting bln 9
AKU: iye ke? Harap macam tu laa…hg watpa cuti ni??
TIKAH: kakak aku ajak bela ayam… aku dilemma ni..nak keja cikgu ka bela ayam..hehhee
AKU: lorr… itu pn nak pikir… bela ayam laa wei.... krisis makanan dunia bleh setel kl hang bela ayam...
TIKAH: aku pn ingat nak bela ayam...bleh kaya...tp takleh pakai vouge...
AKU: hampeh....

Itu separuh saje perbincangan kami..... kalau masuk lagi separuh..sume tokey ayam kat malaysia takut ngan plan dasyat tikah... KFC pn bankrap....

Pernah tak rase sayang sangat kat somebody tu bile kite nak kehilangan die? Macam kite lebih menghargai sume pasal die bile die nak pergi..... sume bende pasal die kite suke... even die anta sms 1 perkataan je pn bleh wat kite senyum dari pagi smpi mlm.. itu tak termasuk mase tido.... sayang sampai bile pikir pasal die rase nak menangis walaupun tak sedih.....

Takde wat ape sekarang ni wat aku banyak sangat pikir...sampai bleh wat hubungan kami yang elok..takde pape perselisihan faham pun bleh hampir nak putus... aku lebih menghargai hubungan kami jika fikiran kami macm budak2... bile mule pikr macam orang dewasa.... mule laa timbul masalah..... mujur laa...die faham aku... gf yang suke pikir bukan2...nangis...macam budak2...bising dalam kete..cite merepek2...(mengade kan) kalau tak lame daa aku kene sekeh kepale nih... itu yg wat aku sayang die...




pernah tak dalam hidup...dapat 2 pilihan yang terbaik.... aku pernah... but i choose yang terba



ik antara yang terbaik... (sila lihat gambar dia atas):)

SAYANG ABANG!!!

P/S: Sebagai makhluk kita hanya mampu untuk bertahan seketika sahaja...Walaupun dugaan yang datang tidak sehebat mana...Saki baki air mata masih bersisa....Tapi kita masih ada TUHAN PENCIPTA....


Kegagahan WanitaKegagahan seorang wanita bukan kepada pejal otot badan, tetapi padaKekuatan perasaan. Perempuan yang gagah adalah:-

1) Perempuan yang tahan menerima sebuah kehilangan

2) Perempuan yang tabah menanggung kerinduan setelah ditinggalkan

3) Perempuan yang tidak meminta-minta agar di penuhi segala keinginan.

Kegagahan perempuan berdiri di atas teguh iman. Seluruh kegagahan yangadapada Khadijah adalah kegagahan sempurna bagi seorang perempuan.Sabda Rasulullah SAW :"Sebarkanlah ajaranku walaupun satu ayat " Surah Al-Ahzab : Ayat 71"Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimudosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya,makasesungguhnyaia telah mendapat kemenangan yang besar."

0 comments: