BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 29, 2009

kategori-kategori manusia di sekolahku

a) PUAN KOMPLEN

ni spesis yang suke komplen macam-macam tentang org lain... org lain wat keje sume tak kena.. tp dia x wat ape-ape pun hanya duduk di kerusi menternak lemak-lemaknya...


b) PUAN MULUT XDE INSURAN

ni adalah satu spesis manusia yang ada di skolah ni.... pantang tgk org lain lebih sikit mula laa nak mengata.... cthnya: 'ko tau x kak ........ beli keta baru guna duit mak mertua die' mane die dapat info pun aku xtau...... ni satu lagi.... ' amboii...pakai handbeg baru nmpk....duit gaji x menyimpan ke?' sibok je die...suara tu bleh dgr smpi satu skola....


c) cik talam dua muka

ni spesis yang paling byk...... cthnya: cik B berkata... 'sy da beli tanah kat tgganu' cik talam pun dgn muka penuh suci dan menyembunyikan muka sebenar... ' bestnye da ada tanah'.... tp bile masuk tgh hari die jupe cikgu C dia akan keluarkan cite macam ni ' amboi....cik B tu belagak betol,dok canang kat semua org die da beli tanah'

kesian plak aku kat cik B ni.... niat die nak bercerita je...tp cik talam ni bawak cite melampau.... kesannya cikgu lain akan memberikan bad impression kat cik B..padahal die tak tahu apa2 pun....


d) cik suke perli

ni ada jgk spesis mcm ni...... die x kawen lagi walaupun da tua... jadi bile die tgk cikgu lain berbahagia dgn kehidupan mereka mula la dia nak dengki.... jadi terkeluar laa sesi memperli....

e) cik mata helang

ni spesis yg suke pndang org...dan kalu org lain pndang die...die akan rase mcm org tu tertgk die,..padahal terpandang je... bkn niat pun nk memndang.... die paranoid sgt....

f) cik aku x nk ambil tahu walaupun sibok aku tetap ada mase utk berblogging.....

ni aku laaa...aku xnk amek port sgt ape yg berlaku...melainkan kalau internet offline kat skola.. aku laaa sibok,,,sbb bosan xleh nak berblogging,ym dan sebagainya...selain daripada itu aku xpeduli......

kiri aku kipas...kanan aku kipas...aku kawan dengan semua cik-cik dan puan-puan di atas....

0 comments: