BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 14, 2009

kenapa saya merajuk......

malam ini....aku pejam mata dgn perasaan sebal..sedih.. geram..kecil hati.........

aku hendak tuliskan betapa dia tidak mengerti hati halus aku


aku, ada dua ekstrim.
keterlaluan gagah.
keterlaluan lemah.

dan hanya lelaki dan perempuan2 yang aku beri hati ini, secara sengaja atau tidak, secara diam2 atau tidak, secara paksa atau tidak, akan memperlihat warna sebenar aku.



"the little imperfections that makes them perfect"dia tidak sempurna, begitu aku juga kerana tak ada manusia yang sempurna.............

tp kerana ketaksempurnaan itulah aku jatuh cinta............


"siapa saya untuk awak, sayang? masih orang luar yang perlu awak risaukan untuk jaga hatinya? atau org luar yg awak x perlu jaga hatinya........

kalau kata2 ini yang keluar dari mulut tersayang...

"penat laa...die ni..x faham la die ni...suke tny soalan annoying"


p/s: yang tidak sempurna itu adalah yang terindah.....

i was watching one video pasal sorg ppuan yg buat ucapan mase funeral her husband... die kate die xnk puji suami die dlm ucapan ni..tp die nk cite semasa hidup suami die slalo berdengkur.. bile suami die xde...die rindukan bunyi itu...

cintai suaminye bkn kerana benda luar biasa tentang suaminye..tetap benda biasa... nafasnya, makannya..gurauannya..........

1 comments:

aiManYgCoMeL said...

perli abg..
yela..abg xsempurna...